a silent letter version dogma

Saturday, November 27, 2004

 
You know that feeling when suddenly you're like "Wait. They don't care about me, do they?" (they being your friends)...? That's kind of... frustrating. I mean yesterday I spazzed at Becky (in a mean way, not my usual psycho way XP), and then was being an idiot and I dunno, I could hear myself saying instead "Shut up! Shut up and STOP!" but the rest of me doesn't listen. And you know, my mom is exactly the same. I know what it's like now, but that doesn't suddenly make it right. So.. I just have to get myself to LISTEN to the rest of me.

Oh and, going to see Alexander in a few. Yay! Hehehe :) I heard it was crap but I like to decide for myself. I might put up a little review after.
Speaking of which. I have a few reviews I need to add. If I can find them anymore o_O; XP. Ah well. Lataz ;P

Comments: Post a Comment

<< return

intro

hey yall! and welcome to A Silent Letter version 6 or 7 (somewhere around there XP), featuring Sakito of the jrock group Nightmare. the scan was taken by yomi @ lj ... :).

la chica

Gemma. Goes by Taori, Juka, LeAnya, and some others online. 15. Spanish. Female. Opinionated. Jrock, especially: L'Arc~En~Ciel, Hyde, Nightmare, MUCC, Dir En Grey, and many more... Writing. Grapheez. livejournal. allpo. oneword. BE. Video Games - DDR!.

tag me!





smilies / <3

randomness

Have you had your weekly dose of Hyde??
you are visitor #Free Counters

affies


Setsuna | Elle


joined


« # hydeism ? »

« ? Latino Blogs # »

<< ? paradise logs # >>

trading card games
quilt
Creep. Dir En Grey - Ain't Afraid to Die
not just characters
Viva! Androgyny


Japan, J-Music, K-Pop, The Nepenthes by L'Arc~En~Ciel, Feeling Fine by L'Arc, Chocolate-Covered Strawberries, Haibane Renmei,

Hatelistings
Sticky Caps, SMS-Language,

reviewed by

Magnetism Reviews
Dymaxion Reviews

todos los dias

<3 : <3 : <3 : <3 : <3 :

¿sales?

<3 : <3 : <3 : <3 : <3 : <3 : <3 : <3 : <3 : <3 : <3 : <3 : <3 : <3 : <3 : <3 : <3 : <3 : <3 : <3 : <3 : <3 : <3 : <3 :

Archives


November 2004   December 2004   April 2005  

thanks!

blogger is sexy; xP
i <3 my hostess! ^__^